vrijdag 17 mei 2024

Witte week met de nieuwe juf ;)

 


Dag ouder(s)

mijn eerste week zit er op. Met een traantje heb ik maandag Médardke in goede handen achterlaten bij zijn papa. Maar ik werd heel goed ontvangen door de kleuters en collega's. 

We hebben deze week elkaar leren kennen, we hebben heel veel gespeeld en veel plezier gemaakt.
Het was super leuk om jullie peuter te leren kennen en ik kijk er enorm naar uit om nog meer van hen te ontdekken.

Ook Rosie, ons nieuwtje, deed dit super.

Dank u aan de ouders om op bezoek te komen. Ik heb niet van iedereen foto's kunnen trekken. Sorry daarvoor.

Geniet van jullie verlengd weekend en tot volgende week!

groetjes juf Chloë

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laatste dagje school

Dag iedereen vrijdag was het de laatste dag school van dit schooljaar. Het duurde voor mij heel kort, maar ik heb er enorm van genoten. We h...